زمانی که اولین سوسک را در خانه می بینید، باید بدانید که سوسک های دیگر نیز در راه هستند اما هنوز خود را به شما نشان نداده اند. سوسک ها معمولا در محیط های تاریک و شکاف ها مخفی می شوند و کافیست که چراغ را خاموش کنید. در همان تاریکی متوجه هجوم بی وقفه آن ها خواهید شد. اما این همه سوسک از کجا می آید؟ چگونه باید با آنها مقابله کرد؟ بهترین راه برای از بین بردن دائمی سوسک آشپزخانه، درمان سوسک ریز در آشپزخانه است.

شما می توانید یک اسپری در دست بگیرید و سوسک ها را یکی یکی بکشید و جنازه آن ها را پیروزمندانه از محیط خارج کنید. اما باید بدانید که کار شما با کشتن چند عدد سوسک تمام نمی شود. زمانی که سوسک در خانه دیده می شود یعنی سوسک ها تخم ریزی کرده اند. بنابراین باید برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه به صورت ریشه ای اقدام کنید.

 

درمان سوسک ریز در آشپزخانه

درمان سوسک ریز در آشپزخانه به صورت ریشه ای توسط شرکت های سمپاشی انجام می شود. این شرکت ها با استفاده از بهترین سموم ارگانیک و با کیفیت، سوسک ها را در خانه شما نابود می کنند. در واقع ریشه آن ها را می خشکانند. بنابراین برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه باید از مجموعه های حرفه ای کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  سمپاشی کارخانه  با ما در تماس باشید.

بسیاری از مواقع دلیل پیدایش سوسک در خانه، بالا زدن چاه فاضلاب است. در این گونه مواقع باید همزمان با در پیش گرفتن راهکارهای درمان سوسک، چاه را تخلیه کنید. بالا زدن فاضلاب منجر به این می شود که سوسک ها راه خود را به درون خانه شما پیدا کنند. در این شرایط از در و دیوار سوسک می بارد. از حمام، توالت و آشپزخانه سوسک وارد خانه شما می شود و چه بسا که از داکت های خانه نیز سوسک راه خود را به بیرون باز کند. درمان سوسک به شیوه اصولی جلوی جولان دادن آن ها را می گیرد.

برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه به شکل اصولی باید قبل از هر چیز نوع سوسک ها شناسایی شوند. برخی سوسک ها در برنج پیدا می شوند، برخی سوسک ها در سرویس بهداشتی و توالت دیده می شوند، برخی سوسک ها در کابینت پیدا می شوند و برخی دیگر ممکن است در رختخواب ها و فرش ها دیده شوند. بنابراین برای اینکه درمان سوسک به شیوه ای اصولی انجام شود، باید نوع سوسک شناسایی شود.

هر نوع سوسک دارای سم مخصوص به خود می باشد. برخی سموم روی برخی سوسک ها جواب می دهند در حالی که همان سم، ولو از نوع قوی هم که باشد ممکن است روی سوسک های دیگر جواب ندهد. سوسک ها از لحاظ بیولوژیک متفاوت هستند و شیوه نابودسازی متفاوتی دارند. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارمغان البرز با ما در تماس باشید.

زمانی که سم مورد نظر برای نابودسازی سوسک انتخاب شد نوبت آن است که محل تجمع و تخم ریزی آن ها پیدا شود. بسیاری از مواقع برای درمان سوسک لازم نیست که محیط خانه شما سمپاشی شود. به عنوان مثال اگر سوسک ها از راه داکت وارد خانه تان شده اند، مجموعه خدمات دهنده در زمینه سمپاشی احتمالا برای درمان سوسک، از راه داکت اقدام می کند و سمپاشی را از آن محل انجام می دهد.

نکته مهمی که در مورد درمان سوسک ریز در آشپزخانه باید بدانید این است که بعد از فرآیند سمپاشی سوسک ممکن است تا چند هفته سوسک های ریز را در محل زندگی تان ببینید. برخی افراد در این شرایط تصور می کنند که سوسک ها از بین نرفته اند واقدامات بی اثر بوده اند. اما اینطور نیست. پیدا شدن سوسک ها در این موقعیت ها به دلیل این است که سوسک ها از لانه سمی شان خارج شده اند در حالی که مسموم شده اند و آنها نیز تا چند روز دوام نمی آورند.

بنابراین برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه باید صبور باشید و چند هفته ای بعد از سمپاشی صبر کنید تا آثار سوسک کاملا از بین برود. هر چه مدت زمان بیشتری از ورود سوسک به خانه گذشته باشد، درمان سوسک سخت تر خواهد بود. بنابراین توصیه می شود که در همان اولین روزهایی که سوسک ها در محل زندگی تان رویت شدند، برای نابودی آن ها اقدام کنید. 

سوسک ها ناقل بیماری هستند و می توانند محیط زندگی شما را حسابی آلوده کنند. بنابراین حتما درمان سوسک را جدی بگیرید و صرفا به استفاده از اسپری حشره کش یا خمیرهای سوسک کش اکتفا نکنید. این اقدامات موقتی هستند و بعد از مدتی دوباره سوسک ها پیدا می شوند.

برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه به شکل اصولی باید لای درز ها و شکاف ها را سمپاشی کنید چرا که سوسک ها در این موقعیت ها تخم ریزی می کنند. زمانی که خانه را به شکل درست سمپاشی کنید، سوسک هایی که تاکنون زنده مانده اند از لانه بیرون می زنند و مسموم می شوند.

فراموش نکنید که بی توجهی به سوسک ها می تواند برای شما زمینه ساز مشکلات تنفسی و آلرژی های پوستی شود. بنابراین حتما درمان سوسک ریز در آشپزخانه را جدی بگیرید و از مجموعه هایی کمک بخواهید که به صورت تضمینی خدمات درمان سوسک را ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  سمپاشی کارگاه  با ما در تماس باشید.

از مهمترین نشانه های وجود سوسک در خانه می توان به بوی ناخوشایند، تخم ریزی سوسک، مشاهده فضولات سوسک و آثار آلودگی اشاره کرد. بسیاری از مواقع آثار سوسک ها را می توان زیر سینک آشپزخانه و در کابینت رویت کرد. شب هنگام زمانی که چراغ ها را خاموش میکنید، صدای سوسک ها شروع می شود و این یعنی از لانه بیرون زده اند.

برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه باید راه ورود آنها به خانه تان را مسدود کنید. بنابراین باید سمپاشی را در نقاطی انجام دهید که می دانید نقاط رشد و گسترش شان از آنجاست. همانطور که گفته شد یعی کنید بهداشت محیط را رعایت کنید، زباله ها را از محیط دور کنید، برای دهانه فاضلاب دریچه استاندارد قرار دهید و وسایل چوبی قدیمی را در خانه نگهداری نکنید.

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات درمان سوسک ریز در آشپزخانه با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و مرغوب ترین برندهای سم خارجی و ایرانی با کارشناسان ما در ارمغان البرز تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را در این باره دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمپاشی موش با ما در تماس باشید.

 

درمان سوسک ریز در آشپزخانه

 

درمان سوسک کابینت

تصور کنید درب کابینت خانه تان را باز می کنید و همزمان با این گشایش، تعدادی سوسک ریز و قهوه ای رنگ از کابینت به سمت بیرون می جهند. در این لحظه احتمال پا به فرار می گذارید تا اسپری حشره کش را پیدا کنید و دخل سوسک ها را بیاورید. اما کشتن سوسک ها با استفاده از اسپری حشره کش راه چاره نیست. شما باید برای درمان سوسک کابینت از راه های اصولی تر وارد شوید.

هر چند که استفاده از اسپری حشره کش و سوسک کش نیز یک درمان موقتی محسوب می شود که می تواند شما را چند ساعت یا چند روز از شر سوسک ها در امان نگاه دارد اما نمی توان به این درمان موقتی امید داشت. درمان سوسک کابینت باید با استفاده از سموم قوی انجام شود. البته بسیار مهم است که قبل از درمان سوسک کابینت، نوع سوسک ها شناسایی شوند.  برای کسب  اطلاعات بیشتر در زمینه سمپاشی ساس با ما در تماس باشید.

بسیار مهم است که سمپاشی به نحوی انجام شود که مواد غذایی درون کابینت دچار آسیب نشوند. بنابراین قبل از درمان سوسک کابینت، باید کابینت ها کاملا تخلیه شوند. حتی اگر قصد دارید از سم گیاهی برای درمان سوسک کابینت استفاده کنید باز هم باید کابینت ها را تخلیه کنید چرا که سموم کشنده چه از نوع ارگانیک و چه از نوع شیمیایی می توانند برای سلامت انسان خطر آفرین باشند.

برای درمان سوسک کابینت باید مکان تجمع آن ها را پیدا کنید. بنابراین باید تمام کابینت ها را تخلیه کنید. البته اگر شانس بیاورید و تخم سوسک درون ظروف تان جا خوش نکرده باشد. در این صورت باید تمامی مواد غذایی را دور بریزید و تمام ظروف را ضدعفونی کنید تا آثار سوسک از بین برود.

زمانی که محل تخم ریزی سوسک ها را پیدا کردید باید برای سمپاشی اقدام کنید. اما سوال اینجاست که سوسک کابینت از کجا آمده است؟ چگونه می توان منبع آن را پیدا کرد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  درمان سوسک ریز در آشپزخانه با ما در تماس باشید.

در مورد این قضیه باید بگوییم که محیط آشپزخانه اساسا محیطی مرطوب می باشد. بنابراین بستر برای رشد حشرات موذی از جمله سوسک در این فضا مهیا می باشد. وجود گرد و غبار، چربی و خوراکی های خوشمزه در این مکان می تواند شرایط را برای تخم ریزی و رشد سوسک ها فراهم کند. از طرفی برخی مواقع افراد بهداشت آشپزخانه را رعایت نمی کنند و نظافت آشپزخانه را به تعویق می اندازند. بی توجهی به بهداشت آشپزخانه می تواند باعث رشد و ازدیاد سوسک ها شود.

قبل از اینکه به فکر درمان سوسک ریز در آشپزخانه باشید باید نکات مهمی در مورد جلوگیری از ورود سوسک به آشپزخانه را بدانید؛

  • برای جلوگیری از ورود سوسک به آشپزخانه باید آشغال ها را به طور منظم از محل دور کنید. هیچ گاه اجازه ندهید که زباله های آشپزخانه تجمع کنند چرا که با این کار زمینه برای رشد و پیدایش سوسک فراهم می شود.
  • خشک نگه داشتن محیط آشپزخانه یکی از مهمترین نکاتی است که در راستای درمان سوسک کابینت باید انجام دهید. سوسک ها عاشق محیط مرطوب و نمدار و گرم هستند و در آنجا لانه می کنند.
  • چربی های اضافی را همواره از محیط آشپزخانه پاک کنید. وجود چربی اضافی در آشپزخانه باعث تجمع سوسک های کابینتی می شود.

رعایت این نکات مهم، درمان سوسک ریز در آشپزخانه را برای شما آسان تر می کند.

درمان سوسک کابینت با استفاده از سموم مایع یکی از قدیمی ترین اقدامات ممکن می باشد. هر چند که استفاده از سموم مایع باعث می شود که سم به محیط داخلی کابینت نفوذ کند و آثار آن برای مدت ها در آنجا باقی بماند. از طرفی باعث می شود مواد غذایی دچار آلودگی شوند. اما اگر قبل از سمپاشی، مواد غذایی را خارج کنید و چند روز بعد از سمپاشی نیز اجازه دهید آثار سم از محیط زدوده شود، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

درمان سوسک ریز در آشپزخانه با استفاده از خمیرهای سوسک کش یکی دیگر از اقداماتی می باشد که می توانید خودتان انجام دهید و یا از متخصصان حرفه ای بخواهید برای شما انجام دهند. این خمیر حاوی ماده ای جذاب برای سوسک است که بعد از خوردن آن خشک می شوند و بعد سرنگون می شوند.

بهترین درمان سوسک کابینت شامل چه ویژگی هایی می باشد؟

بهترین درمان سوسک کابینت باید ماندگاری بالایی داشته باشد. بنابراین اگر از کارشناسان حرفه ای می خواهید که کابینت های شما را سم پاشی کنند، باید در مورد ضمانت سمپاشی با آنها صحبت کنید. بسیار مهم است که مجموعه خدمات دهنده در زمینه درمان سوسک کابینت، ضمانت سمپاشی را به شما اعطا نماید. این یعنی که تا مدت ها سر و کله سوسک ها پیدا نمی شود و سمپاشی ماندگاری بالایی دارد.

عدم نیاز به سمپاشی مجدد از ویژگی های کلیدی بهترین درمان سوسک کابینت است. سمپاشی باید به گونه ای انجام شود که بعد از یک بار سمپاشی دیگر نیاز مجدد به از بین بردن سوسک وجود نداشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمپاشی رتیل  با ما در تماس باشید.

از آنجایی که سمپاشی بابت درمان سوسک کابینت در محیط آشپزخانه انجام می شود، بسیار مهم است که این سمپاشی فاقد بو باشد. ایجاد بوی نامطبوع در محیط آشپزخانه می تواند بسیار آزاردهنده باشد. بنابراین بدون بو بودن این فرآیند اهمیت بالایی دارد.

از طرفی محیط آشپزخانه محیطی مختص پخت و پز می باشد. تمام مواد غذایی در محیط آشپزخانه قرار دارد. در نتیجه بسیار مهم است که سم مورد استفاده در روند درمان سوسک کابینت، سازگار با محیط زیست باشد و ضرری برای سلامت انسان ها ایجاد نکند. یکی دیگر از روش های درمان سوسک ریز در آشپزخانه، استفاده از پودر سمی می باشد که آن نیز فاقد بو می باشد و تاثیر گذاری آن بسیار بالا است.

به طور کلی بهتر است برای اینکه کارتان به درمان سوسک کابینت نکشد، بهداشت آشپزخانه را حفظ کنید تا از ورود سوسک جلوگیری شود. جمع کردن بقایای غذا، نظافت سطوح چرب، ضد عفونی کردن دائم محیط آشپزخانه، دور انداختن کارتن های مقوایی و پلاستیکی، جارو کشیدن و جلوگیری از ایجاد رطوبت در آشپزخانه همه و همه شما را از درمان سوسک کابینت بی نیاز می کنند. با این حال اگر به خدمات درمان سوسک کابینت همراه با ضمانت نیاز داشتید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه ارمغان البرز در تماس باشید تا بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

پروانه مبارزه با حشرات و جانوران

 

درمان سوسک ریز در آشپزخانه بصورت اصولی

زمانی که سوسک راه اش را به خانه شما باز می کند یعنی هجوم سوسک های ریز و درشت در راه است. بنابراین باید با دیدن اولین نشانه های ورود سوسک به خانه، دست به کار شوید و اقدامی موثر انجام دهید. درمان سوسک خانگی روش های مختلفی دارد. بسیاری از افراد روش های خانگی را برای از بین بردن سوسک ها اتخاذ می کنند. اگر بخواهیم در این باره با شما رک باشیم باید بگوییم که بهتر است وقتتان را بابت روش های خانگی هدر ندهید چرا که اقدامات خانگی صرفا نوش داروی موقت هستند و اثر آن ها بعد از چند هفته می رود.

درمان سوسک ریز در آشپزخانه باید از راه درست و به شیوه ای اصولی صورت گیرد. استفاده از سموم کشنده سوسک آن هم در نقاطی که سوسک ها تخم ریزی کرده اند می تواند کار آن ها را یکسره کند. بنابراین بعد از چند هفته خواهید دید که آخرین آثار و بقایای سوسک ها نیز نابود شده است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمپاشی ویلا در کرج  با ما در تماس باشید.

هر چند که درمان سوسک ریز در آشپزخانه باید توسط سمپاشی های موثر انجام شود اما شما نیز باید در این راستا همکاری و همراهی داشته باشید. این به چه معناست؟ به این معنا که باید راه را برای ورود دوباره آن ها ببندید. اگر سوسک ها از شکاف ها و منافذ به خانه تان ورود می کنند لازم است که ایت شکاف ها بسته شوند.

روش های خانگی متفاوتی برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به استفاده از آب و صابون، استفاده از محلول الکل، استفادهاز سنبل الطیب، اسپری نعناع، شکر و جوش شیرین، محلول آمونیاک، اسید بوریک، فلفل، سیر، لیسترین، استفاده از تفاله قهوه و استفاده از خاک دیاتومه اشاره کرد. این روش ها می توانند سوسک هایی که در محیط حضور دارند را نابود کنند اما کاربرد ریشه ای ندارند.

به این معنا که امکان از بین بردن تخم سوسک به واسطه این روش ها وجود ندارد. پس باید چاره ای عاقلانه و منطقی برای درمان سوسک خانگی اندیشید و چه راهی بهتر از سمپاشی؟

بهترین راه برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه را می توان سمپاشی دانست. به واسطه سمپاشی سوسک می توانید برای همیشه از شر این موجودات مزاحم رها شوید. البته اگر سمپاشی را به شیوه ای درست انجام دهید. به عنوان مثال برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه به شیوه سمپاشی باید حتما از سم مناسب استفاده شود. در صورت استفاده از سم نامناسب احتمال اینکه سوسک ها زنده بمانند و همچنان به تخم ریزی ادامه دهند زیاد است.

شما باید این نکته مهم را بدانید که سوسک ها هرگز دست از تلاش برای وارد شدن به خانه شما بر نمی دارند. این موجودات موذی در دسته حشرات شبانه قرار دارند و مهارت زیادی در مخفی شدن دارند. بنابراین اگر بخواهید مبنای نابودی آن ها را این موضوع بگذارید که دیده نمی شوند، اشتباه می کنید. درمان سوسک ریز در آشپزخانه باید به شیوه ای انجام شود که در هیچ ساعتی از شبانه روز و در هیچ نقطه ای از خانه آثار سوسک ها دیده نشود.

بی توجه بودن در مورد درمان سوسک ریز در آشپزخانه، باعث چند برابر شدن آن ها می شود. بنابراین زمانی به خودتان می آیید که آن ها حسابی تکثیر شده اند. بسیاری از مواقع سوسک ها در محیطی مانند آشپزخانه لانه می کنند. در این شرایط لازم است که اقدامات جدی تری برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه در پیش بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  سمپاشی صنعتی در کرج با ما در تماس باشید.

استفاده از خدمات سمپاشی منزل راه خوبی برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه محسوب می شود. شما به این شیوه می توانید انواع سوسک فاضلاب، سوسک آشپزخانه، سوسک کابینت، سوسک فرش، سوسک آمریکایی و سوسک ریز آلمانی و سوسک های درشت را نابود کنید. برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه باید مکان های آلوده شناسایی شوند و دقیقا نقاطی مورد سمپاشی قرار گیرند که سوسک ها در آنجا رشد می کنند.

اگر می خواهید درمان سوسک ریز در آشپزخانه را به روش اصولی انجام دهید باید زمان مناسبی را انتخاب کنید. اما زمان مناسب برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه چه موقع است؟

بهترین زمان برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه در اوایل فصل بهار می باشد. در این فصل هوا شروع می کند به گرم شدن و همزمان با گرم شدن هوا، سوسک ها نیز تخم ریزی می کنند و تعداد آن ها زیاد می شود. خوب است که مرحله اول سمپاشی سوسک را در این زمان انجام دهید. اما نباید صرفا به همین یک مرحله اکتفا کنید. برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه به شیوه اصولی باید مرحله دوم نیز اجرا شود.

مرحله دوم معمولا در حول و حوش تیر و مرداد می باشد. برخی مواقع ممکن است به دلایل مختلف نتوانید مرحله دوم سمپاشی و درمان سوسک ریز در آشپزخانه را در این زمان انجام دهید. بنابراین می توانید آن را به فصل پاییز قبل از شروع بارش های پاییزی موکول نمایید.

سوسک ها معمولا از نقاطی مانند هواکش، کابینت، فاضلاب، داکت، سقف، حمام و کارتن های مقوایی و شانه تخم مرغ و مبلمان قدیمی چوبی راه ورود خود را به خانه شما باز می کنند. بنابراین باید در اولین زمانی که آن ها را رویت کردید برای نابودسازی شان اقدام کنید.

سوسک های درشت فاضلابی که در خانه ها دیده می شوند معمولا از طریق سقف های کاذب وارد می شوند. این سوسک ها به همه جا سرک می کشند و ممکن است راهشان را به اتاق خواب و محل زندگی و استراحت شما باز کنند. همانطور که میدانید سوسک ها می توانند ناقل بیماری های مختلف باشند. بنابراین نباید در مورد درمان سوسک ریز در آشپزخانه غفلت کنید و به استفاده از درمان های خانگی که اغلب هم بی اثر هستند مشغول شوید.

بسیاری از مواقع سوسک ها در برابر سموم مقاومت از خود نشان می دهند. بنابراین باید با آن ها جدی تر برخورد کنید. برخی سوسک ها مقاومت زیادی دارند و بدون آب و غذا هم ممکن است زندگی کنند. چنانچه به بهداشت محیط بی توجه باشید و نابود سازی سوسک ها را پشت گوش بیندازید باید بعدها هزینه های هنگفتی بابت از بین بردن آنها پرداخت کنید. بنابراین برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه از راه درست و اصولی وارد شوید.

برای اینکه درمان سوسک ریز در آشپزخانه اثربخشی بیشتری داشته باشد می توانید اقدامات خوبی مانند بستن شکاف ها، بستن درزها و بستن هرگونه راه ورود سوسک ها را در پیش بگیرید. ارمغان البرز در زمینه سمپاشی سوسک خدمات عالی را برای مخاطبان خود ارائه می دهد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

اگر برای درمان سوسک ریز در آشپزخانه از سموم بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده کنید، سوسک ها به مرور به سم مقاوم می شوند و بعدها ممکن است در برابر سموم قوی تر نیز از خود مقاومت نشان دهند. بنابراین هرگز سرخود کاری در این راستا انجام ندهید.

نکته مهمی که در مورد درمان سوسک ریز در آشپزخانه وجود دارد این است که سمپاشی سوسک باید با نظارت کارشناسان خبره و حرفه ای انجام شود. بازرسی های قبل از سمپاشی باید به دقت انجام شود و سمپاشی نیز باید در مکان های درست صورت گیرد. بسیار مهم است که بعد از سمپاشی محیط را از آلودگی های سم تمیز کنید اما برای این کار باید چند روزی زمان بدهید تا سم اثر خود را در محیط بگذارد. بعد از آن می توانید نقاطی که مورد سمپاشی قرار گرفته اند را نظافت کنید و ضد عفونی نمایید.

 

درمان سوسک دستشویی

چندش آورترین نوع سوسک های خانگی، مربوط به سوسک فاضلاب می شوند. سوسک های فاضلابی در هر محیطی غیر از خانه نیز ممکن است دیده شوند. هتل ها، ادارات، خوابگاه ها و رستوران ها نیز می توانند سوسک دستشویی داشته باشند. بنابراین باید سریعا بهترین اقدامات در راستای درمان سوسک دستشویی انجام شود. اما سوسک دستشویی چه زمان پیدا می شود؟

سوسک دستشویی زمانی پیدا می شود که چاه فاضلاب بالا زده باشد. در این شرایط احتمال اینکه سوسک ها وارد محیط بیرونی چاه فاضلاب شوند زیاد است. بنابراین قبل از اینکه درمان سوسک دستشویی را در پیش بگیرید مطمئن شوید که چاه فاضلاب پر نشده است. چنانچه چاه فاضلاب پر شده باشد باید سریعا برای تخلیه آن اقدام کنید. بعد از تخلیه چاه می توانید بهترین اقدامات درمان سوسک دستشویی را در پیش بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  سمپاشی کک  با ما در تماس باشید.

سوسک هایی که از فاضلاب خارج می شوند بیماری های زیادی را با خود به بیرون می آورند. این سوسک ها همراه با پرزهای بدن شان، آلودگی ها را به بیرون می آورند و می توانند ناقل بیماری باشند. به همین دلیل است که اغلب مردم از سوسک های فاضلابی بیش از سوسک های دیگر می ترسند. درمان سوسک دستشویی یکی از دغدغه های اصلی افرادی است که گرفتار این معضل هستند. برای از بین بردن سوسک دستشویی باشد سریعا اقدام کنید در غیر اینصورت سوسک ها راهشان را به خانه باز می کنند.

شما می توانید برای جلوگیری از ورود سوسک دستشویی به محل زندگی تان از بست های دستشویی استفاده کنید اما این راهکار چندان کاربردی نیست. برای درمان سوسک دستشویی باید اقدام به سمپاشی نمایید. زمانی که شما سوسک های بیرون زده از  فاضلاب را می کشید، صرفا در حال نابودسازی سوسک هایی هستید که به بیرون راه پیدا کرده اند در حالی که سوسک های درون لوله فاضلاب همچنان زنده اند و تولید مثل می کنند. بنابراین برای ریشه کردن کردن همیشگی سوسک های فاضلابی بهترین راه سمپاشی است.

راه های خانگی متعددی برای درمان سوسک دستشویی وجود دارد. از جمله این راه ها می توان به استفاده از محلول پیاز، استفاده از گازوئیل و استفاده از خمیر سوسک کش در محیط دستشویی اشاره کرد. با این حال همانطور که گفته شد این روش ها موقتی هستند و بهترین راه برای درمان سوسک دستشویی، استفاده از سموم سوسک کش می باشد که باید به شکل اصولی سمپاشی آن صورت گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  سمپاشی مارمولک با ما در تماس باشید.

برای درمان سوسک دستشویی به صورت عمقی و ریشه ای می توانید با کارشناسان ما در ارمغان البرز تماس حاصل نمایید. نابودسازی سوسک ها توسط این مجموعه به شیوه اصولی انجام می شود و همراه با ضمانت می باشد. بنابراین بعد از سمپاشی امکان رویت مجدد سوسک وجود ندارد.

 

درمان سوسک ریز در آشپزخانه

 

درمان سوسک برنج

ممکن است با صحنه سوسک های ریز درون کیسه برنج روبرو شده باشید. بسیاری از مواقع ممکن است بعد از باز کردن گونی برنج ببینید که سوسک های ریز درون گونی در حال بالا و پایین رفتن هستند. این معضل زمانی رخ می دهد که از مواد نگهدارنده برای برنج استفاده نمی شود. برنج های ایرانی معمولا با این معضل زیاد مواجه می شود. اما برای درمان سوسک برنج چه باید کرد؟ آیا باید برنج را کاملا دور بریزیم یا می شود آن را اصلاح کرد؟

چیزی که ممکن است اغلب افراد به آن سوسک برنج بگویند، شپشک است. سوال اصلی این است که این سوسک های ریز چگونه به وجود می آیند؟

تخم این سوسک های ریز ممکن است در مراحل کاشت و داشت و برداشت درون گونی های برنج بیفتد. بنابراین زمانی که برنج به دست شما می رسد، خواهید دید که درون آن این سوسک های ریز لانه کرده اند. گرما و رطوبت به افزایش این سوسک های ریز دامن می زند. بنابراین باید برنج را در محیطی خنک و به دور از رطوبت قرار دهید.

بی توجهی به درمان سوسک برنج می تواند باعث گرفتار شدن شما شود. چرا که این سوسک های ریز می توانند از کیسه برنج خارج شوند و وارد محیط زندگی شما شوند. بنابراین احتمال اینکه این سوسک ها به رختخواب و فرش و محیط آشپزخانه سرایت کنند زیاد است.

نکته ای که باید در مورد سوسک های ریز برنج بگوییم این است که بعد از دیده شدن این سوسک های ریز درون کیسه برنج لازم نیست برنج را دور بریزید. با این حال درمان سوسک برنج هزینه بر است. در نتیجه اگر به این موضوع بی توجه باشید ممکن است روزی فرا برسد که مجبور شوید تمام برنج را دور بریزید چرا که هزینه از بین بردن سوسک ها بیش از هزینه خرید برنج خواهد شد.

از آنجایی که برنج ماده خوراکی می باشد نمی توان برای درمان سوسک برنج از سمپاشی استفاده کرد. بنابراین باید روش های بی خطر را در پیش گرفت. یکی از روش های که می توان برای درمان سوسک برنج اجرا کرد، استفاده از پودر نعناع خشک می باشد. قرار دادن برگ بود درون کیسه برنج، استفاده از گل های میخک درون گونی برنج، استفاده از قرص سیر، استفاده از قرص برنج و قرار دادن مقداری گوگرد کبریت نیز از جمله راه های بی خطر درمان سوسک برنج می باشد.

برای اینکه از درمان سوسک برنج بی نیاز شوید باید جلوی ایجاد این سوسک ها را بگیرید. سعی کنید حتما کیسه های برنج را در محیط خشک و خنک قرار دهید و مکانی که برنج را در آن قرار داده اید محیطی تمیز و ضدعفونی باشد. شما می توانید برای درمان سوسک برنج از کارشناسان ما در ارمغان البرز کمک بخواهید. کافیست با این مجموعه تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.